Bedankt dat u voor uw interesse. Helaas werkt de tweede link in de nieuwsbrief van februari 2021 niet. Via deze link vind je uitgebreide informatie over het aanmaken van een account bij mijn INSZO.

Maart

Data voor deelname aan de Webinar MijnINSZO zijn:
• Dinsdag 9 maart om 12.30 uur
• Donderdag 18 maart om 16.00 uur
• Maandag 22 maart om 19.00 uur

Klik hier voor de link om deel te nemen aan (een van) de Webinars.

INSZO gebruikt per januari 2021 een nieuw dashboard voor ondersteuning van het kwaliteitsbeleid. Om de overgang van SAS VA naar het MijnINSZO portaal te versoepelen heeft INSZO aangeboden om een Webinar te geven met duidelijke uitleg hoe het portaal te gebruiken is.  Dit is bij andere zorggroepen ook ingezet en werd als zeer nuttig ervaren, daarom willen wij jullie dit ook graag aanbieden.

Inhoud van de Webinar
• Rapportages inzien van verschillende praktijken
• Gebruik van de tegel Indicatoren voor de huisartsenpraktijk:
o Handleiding
o Inhoud van de verschillende knoppen in het dashboard
o Instellen van filters
o Exporteren van gegevens
o Patiënten tonen voor wie meting niet geregistreerd is
o Onderliggende gegevens van een grafiek tonen
• Gebruik van de tegel Huisartsen patiëntenlijst

Deelname is geheel kosteloos, inschrijving vooraf is niet nodig. Tijdsinvestering is maximaal 1 uur.  De Webinars worden gegeven door Caroline Meulemans, Informatiemanager Zorg.

8 en 29 maart: 

April

Online CAHAG Covid-19 nascholing

Deel 1: Postcorona in de ketenzorgconsulten op donderdag 8 april van 19.00 – 21.00 uur. Meld je hier aan.

Deel 2: Herstelzorg na corona op dinsdag 20 april 2021 van 19.00 – 21.00 uur. Meld je hier aan.

Beide avonden zijn los van elkaar te volgen. Wil je zowel 8 april en 20 april deelnemen, meld je dan voor beide avonden apart aan. De deelnemersbijdrage is €50,- per avond. Accreditatie is aangevraagd voor 2 punten per avond (ABC1, NVvPO en V&VN).

Mogelijke andere interessante externe scholingen: